Neuron Cube szkolenia grafika 3d logo

KURSY SPECJALISTYCZNE

Animacja 3D, animacja postaci - szkolenie kierunkowe 

Kursy dedykowane są osobom szczególnie zainteresowanym rozwijaniem swoich umiejętności w kierunku animacji postaci.

Szkolenie złożone jest z części teoretycznej i obszernej części praktycznej, kładącej nacisk na rozwijanie warsztatu animacyjnego.

Szkolenie prowadzone jest przez Jana Barcickiego - animatora postaci z wieloletnim doświadczeniem w projektach komercyjnych.

Czas trwania: 36h/ 12 spotkań / 3 mies.

Możliwy tryb weekendowy (do 8h/dzień)

Grupy od 4. do 6. osób

Cena: 1199zł mies.  / 3590 zł za cały kurs

Każdy uczestnik może korzystać z edukacyjnej wersji oprogramowania w domu.

Szczegóły kursu:

  • zaawansowane użycie layoutu animation,

  • zaawansowane użycie narzędzi do animacji (Graph Editor, Dope Shit, Camera Sequencer),

  • zaawansowane metody kluczowania i edycji kluczy animacyjnych,

  • pipeline produkcji filmów animowanych,

  • animacja postaci - wprowadzenie,

  • zagadnienia "Inverse Kinematic" i "Forwarded kinematic",

  • zagadnienia: pozy kluczowe, kolejność ustawiania elementów ciała, 

  • środek ciężkości postaci, podstawa stóp, równowaga,

  • timing,

  • ćwiczenia animacji "IDLE",

  • ćwiczenia z animacji dynamicznej,

  • cykl chodu i cykl biegu - jak prawidłowo animować,

  • korzystanie z referencji animacyjnych,

  • zasady animacji Walt'a Disney'a,

  • acting, przekazywanie emocji przy pomocy pozy i ruchu,

  • animacja mimiki i oczu - zasady,

  • animacja fonemów - animacja ust do sekwencji mówionych,

  • odgrywanie scenek,

  • zagadnienia Motion Capture,

  • korzystanie z materiałów Motion Capture,

  • zaawansowana animacja kamery - edycja animacji,

  • kurs zakończony certyfikatem - 3D Character Animator.

Symulacje fizyczne - szkolenie kierunkowe  

Kursy dedykowane są osobom szczególnie zainteresowanym rozwijaniem swoich umiejętności w kierunku symulacji fizycznych.

Złożony jest z części teoretycznej i obszernej części praktycznej, kładącej nacisk na rozwijanie warsztatu w symulacjach takich jak ciecze, ogień, dym, destrukcja, efekty specjalne. W oparciu o programy Maya i Houdini.

Czas trwania: 4 miesiące / 16 spotkań

Możliwy tryb weekendowy (do 8h/dzień)

Grupy od 4. do 6. osób

Cena: 399zł miesięcznie / 1590zł za cały kurs

Każdy uczestnik może korzystać z edukacyjnej wersji oprogramowania w domu.

Szczegóły kursu:

  • wprowadzenie,

  • dwa podejścia do symulacji: równania Lagrange'a vs. Eulera,

  • voxele vs. cząsteczki,

  • nSystemy,

  • nPartcles - Nucleus, emitery, cząsteczki, Ground Plane,

  • typy cząsteczek, timing,

  • parametry fizyczne cząsteczek i Nukleusa,

  • Passive Colidery, stany inicjalne, emisja z obiektów,

  • ciecz,

  • nCloth, nHair,

  • zastosowanie,

  • parametry fizyczne,

  • nconstrainy,

  • praktyczne zastosowania - nie tylko do odzieży i włosów,

  • fluidy, ogień, dym, wybuchy,

  • kontenery i emitery 2D i 3D,

  • parametry emiterów, obiekty jako emitery,

  • parametry fizyczne fluidów, 

  • content method,

  • meshowanie dymu, ognia i transformacje,

  • shading i lighting fluidów,

  • mieszanie substancji,

  • stany początkowe,

  • kolizje z obiektami i oddziaływanie na inne obiekty,

  • dezintegracja ("destrukcje") obiektów - Houdini,

  • ciecze - Houdini,

  • kurs zakończony certyfikatem.

Game development - Szkolenie kierunkowe  

tworzenie gier komputerowych w oparciu o Unity, Z-Brush, Maya

Czas trwania: 4 miesiące / 16 spotkań

Możliwy tryb weekendowy (do 8h/dzień)

Grupy od 4. do 6. osób

Cena: 399zł miesięcznie / 1590 zł cały kurs

Każdy uczestnik może korzystać z edukacyjnej wersji oprogramowania w domu.

Szczegóły kursu:

  • workflow produkcyjny,

  • Podstawy Unreal/Unity,

  • game design,

  • tworzenie obiektów do gier,

  • optymalizacja obiektów,

  • export / import modeli,

  • export / import animacji,

  • export / import map,

  • podstawy programowania,

  • kompilacje,

  • kurs zakończony certyfikatem.

Production pipeline - szkolenie kierunkowe 

(koncept, modeling, rigging, animacje, lighting, shading, rendering  na postprodukcji i compositingu skończywszy)

W oparciu o Maya/3DS Max, Houdini, Z-Brush, Nuke.

Czas trwania: 4 miesiące / 16 spotkań

Możliwy tryb weekendowy (do 8h/dzień)

Grupy od 4. do 6. osób

Cena: 399zł miesięcznie / 1590zł za cały kurs

Każdy uczestnik może korzystać z edukacyjnej wersji oprogramowania w domu.

Szczegóły kursu:

  • workflow produkcyjny,

  • koncept art,

  • character development,

  • modeling (hardsurface + sculpting),

  • rigging,

  • animacja,

  • shading + texturing,

  • lighting,

  • rendering,

  • postprodukcja i compositing,

  • kurs zakończony certyfikatem.

LINKS
ABOUT
SOCIAL

office@neuroncube.com

Tel: +48 513 997 026

Izabela, ul. Dębów 34

Warszawa, ul. Złota 59

  • Sketch_fab_246x0w
  • Facebook Social Ikona
0

Neuron Cube. Powered by Wowshot Studio Jan Barcicki