Modelowanie 3D Postaci Gamingowych
Lokoalizacja
Galeria Młociny, Warszawa
Lokal naprzeciwko sklepu "Mango"
Dzień 1
10:00 Zbiórka, przygotowanie pomysłów, stworzenie pliku projektu
10:30 -13:30 Praca nad projektem
-
Zapoznanie z podstawowymi zasadami modelowania 3D
-
Nauka korzystania z narzędzi do edycji i modyfikacji kształtów
13:30-14:00 Lunch
14:00-15:00 Praca własna
Dzień 2
10:00 Zbiórka
10:30 - 13:30 Kontynuacja pracy
-
Tworzenie i łączenie różnych brył, aby uzyskać bardziej złożone struktury
-
Wprowadzenie do teksturowania
13:30-14:00 Lunch
14:00-15:00 Czas wolny dla grupy
Dzień 3
10:00 Zbiórka
10:30 - 13:30 Kończenie pracy
-
Nauka podstaw oświetlenia i ustawiania sceny
13:30-14:00 Lunch
14:00-15:00 Czas wolny dla grupy
Dzień 4
10:00 Zbiórka
10:30 - 13:30 Eksport projektu
-
Finalizacja projektu, eksport modelu i prezentacja gotowego dzieła
13:30-14:00 Lunch
14:00-15:00 Czas wolny dla grupy
Ostatnia godzina, każdego dnia, to nagroda za wykonany plan pracy - czas relaksu i mecz w ulubione gry. Uczniowie grają w zespołach, co pozwala nawiązywać relacje i rozwijać umiejętności społeczne i interpersonalne.
Modelowanie
Na zajęciach z modelowania obiektów 3D uczniowie poznają techniki tworzenia trójwymiarowych modeli.
Uczą się obsługi specjalistycznego oprogramowania, takiego jak Blender,
aby projektować realistyczne obiekty.
W trakcie zajęć rozwijają swoje umiejętności w zakresie teksturowania, oświetlenia i animacji modeli 3D.
Pracują zarówno indywidualnie, jak i w grupach, co pomaga im w doskonaleniu umiejętności artystycznych oraz technicznych.
Rozwój umiejętności artystycznych
Najważniejsze informacje
-
Dzieci poznają zaawansowane technologie, które są coraz bardziej powszechne w różnych branżach, od filmu po inżynierię.
-
Modelowanie 3D łączy technologię z artystycznym wyrazem, rozwijając w dzieciach umiejętności plastyczne.
-
Tworzenie trójwymiarowych modeli pozwala dzieciom na rozwijanie wyobraźni przestrzennej i kreatywności.
-
Praca z modelami 3D uczy dokładności i precyzji, co jest ważne w wielu dziedzinach życia.
-
Umiejętności zdobyte na tych zajęciach mogą być fundamentem dla przyszłej kariery w branży gier, filmu, architektury czy inżynierii.